entillvaroblandondska.blogg.se

Mitten av december

Publicerad 2015-01-02 17:18:04 i Allmänt,

Jag är inne i en period med mycket träning och jag kör två pass om dagen för att försöka bli av med den frustration jag känner över min nuvarande situation, men samtidigt vill jag inte sitta på klass 1 resten av mitt straff utan jag vill till en tvåa och få permissioner.
Det är min belöning över att jag håller min ilska inombords, men det är fan inte lätt alla dagar. Idag blev jag väckt av plitarna när de frågade om jag ville vara med och spela pingis. Varför skulle jag vilja spela pingis med dem? Det sticker i mina ögon när folk umgås för mycket med plitarna, men det är inte mitt ansvar att behöva uppfostra vuxna människor och jag hoppas de har förnuft nog att förstå att jag bara pratar med dem som beter sig korrekt gentemot fångar och plitar. Men min irritation har lett till att jag gått upp två kilo på två veckor.
 
Jag sitter just nu och lyssnar till P4 dans och hela dagen har varje cell i min kropp skrikit efter en viss person och det är så fruktansvärt frustrerande att inte kunna lyfta telefonen och prata med människan och slippa vemodigheten. Jag vill poängtera att det är en vän jag talar om och inget annat.
Jag blir mer sentimental nu när det är juletider coh jag blev klar med julkorten som ska skickas i slutet av nästa vecka. 20 stycken skickar jag i år, det är några stycken, men det blir säkert folk glada över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela